• 03 4109 0411
  • info@vilkasmedia.fi
  • Kotimaiset turvalliset mediat
  • 100% kotimainen palvelu
  • 03 4109 0411
  • info@vilkasmedia.fi
  • Kotimaiset turvalliset mediat
  • 100% kotimainen palvelu

Jälleenmarkkinointiin Perus - jopa 14.000 näyttöä

Toimitusaika: 7 päivä(ä)

Kuvaus

Miksi sinun kannattaa käyttää jälleenmarkkinointia eli retargetoida?

  • Lisää verkkomyyntiä lähes 20 %
  • Vähennä ostoskorin hylkäämistä 6,5 %
  • Jälleenmarkkinoinnin avulla kymmenkertaistat CTR:n verrattuna tavalliseen näyttömainokseen
  • Käytä tätä bränditietoisuuden lisäämiseksi


Retargetointi, eli jälleenmarkkinointi tarkoittaa mainonnan näyttämistä niille, jotka ovat jo käyneet sivustollasi. Retargetoinnin tavoitteena on ohjata kotisivuillasi tai verkkokaupassasi käynyt vierailija uudelleen sivustolle. Muistuttava mainonta edesauttaa kesken jääneen ostoksen tai muun halutun toimenpiteen loppuun viemistä. Retargetointi on kustannustehokasta mainontaa, koska kävijä on jo tunnistettu potentiaaliseksi asiakkaaksi, jolloin mainonta koetaan relevantiksi ja kiinnostavaksi.


Lue lisää käytännön asioita, jotka sinun on hyvä tietää >>


Vilkas Jälleenmarkkinointi Perus:

Tämä mainos näytetään noin 12.000-14.000 kertaa henkilöille, jotka ovat vierailleet aikaisemmin sivuillasi.


Vilkas Jälleenmarkkinointi Laaja:

Tämä mainos näytetään noin 40.000-42.000 kertaa henkilöille, jotka ovat vierailleet aikaisemmin sivuillasi.


Lue: Kuusi syytä panostaa uudelleen markkinointiin >>

Lisätietoja tuotteesta

Sisältö
Verkkosivun uudelleen markkinointia
Kenelle
B2B tai B2C asiakkaille
Mainosmuodot
Banneri 300x300, 200x600, 980x120, 468x400
Mediat, missä mainosta näytetään?
Kotimaiset laatumediat, kuten Sanoma, Alma Media, Kärkimedia, Keskisuomalainen...