• 03 4109 0411
  • info@vilkasmedia.fi
  • Kotimaiset turvalliset mediat
  • 100% kotimainen palvelu
  • 03 4109 0411
  • info@vilkasmedia.fi
  • Kotimaiset turvalliset mediat
  • 100% kotimainen palvelu

6 faktaa jälleenmarkkinoinnista, jotka sinun on hyvä tietää

Digitaalisen markkinoinnin teollisuus on täynnä erilaisia verkkomainonnan työkaluja, joiden avulla voit tehostaa liiketoiminnan keskeisiä mittareita. Mutta vain jälleenmarkkinoinnilla eli retargetoinnilla on kyky sitouttaa sellaisia maksavia asiakkaita, jotka todennäköisimmin ostavat verkkokaupastasi.

Lue lisää >>

Miten ohjelmallinen ostaminen toimii.

Ohjelmallinen ostaminen (programmatic buying) on verkkomainonnan nykyaikainen hankintatapa, jossa mainonnan ostaminen tapahtuu julkaisijan eli median myyntijärjestelmän ja mainostajan ostojärjestelmän välillä reaaliaikaisesti. Kauppa tapahtuu huutokaupalla (RTB, real time bidding), jossa eniten tarjonnut ostaja voittaa mainosnäytön.

Lue lisää >>

Digimainonnan termistöstä

Kirjainlyhenteet ja digitaalisen mainonnan ammattislangi aiheuttaa usein päänvaivaa. Osa termeistä on englanniksi, osasta käytetään suomennosta ja eri työkalujen nimitykset vaihtelevat välillä käyttäjän mukaan.

Ohessa on yleisiä termejä, joihin törmäämmme digitaalisen mainonnan ja hankkeiden parissa.

Lue lisää >>

Mainonnan tulevaisuus

Ennen vanhaa oli niin niin helppoa, mainontakin. Kun halusi pullistella, näyttää ja myydä: koko sivun ilmoitus, tuo mainonnan graalin malja.

Miten digitaalisessa huomisessa voi olla yhtä näyttävä ja vaikuttava. Miten huudetaan?

Lue lisää >>

Millaisia tarpeita sinulla on? Juttelemme mielellämme lisää digitaalisesta näkyvyydestä, jolla voit tehdä hyvää tulosta.