• 03 4109 0411
  • info@vilkasmedia.fi
  • Kotimaiset turvalliset mediat
  • 100% kotimainen palvelu
  • 03 4109 0411
  • info@vilkasmedia.fi
  • Kotimaiset turvalliset mediat
  • 100% kotimainen palvelu

Natiivimainonnalla muutat markkinaa

Natiivimainonta on mainostajan sisältömarkkinointia maksetussa mediaympäristössä. Natiivimainonnan tiedetään konvertoivan huomattavasti paremmin, kuin perinteisen outbound-mainonnan, mutta molemmilla on oikeat hetkensä. Näin valitset oikean taktiikan!

Lue lisää >>

Vieraskynä

Elli Mäkilä - Storybound Oy

6 faktaa jälleenmarkkinoinnista, jotka sinun on hyvä tietää

Digitaalisen markkinoinnin teollisuus on täynnä erilaisia verkkomainonnan työkaluja, joiden avulla voit tehostaa liiketoiminnan keskeisiä mittareita. Mutta vain jälleenmarkkinoinnilla eli retargetoinnilla on kyky sitouttaa sellaisia maksavia asiakkaita, jotka todennäköisimmin ostavat verkkokaupastasi.

Lue lisää >>

Miten ohjelmallinen ostaminen toimii.

Ohjelmallinen ostaminen (programmatic buying) on verkkomainonnan nykyaikainen hankintatapa, jossa mainonnan ostaminen tapahtuu julkaisijan eli median myyntijärjestelmän ja mainostajan ostojärjestelmän välillä reaaliaikaisesti. Kauppa tapahtuu huutokaupalla (RTB, real time bidding), jossa eniten tarjonnut ostaja voittaa mainosnäytön.

Lue lisää >>

Digimainonnan termistöstä

Kirjainlyhenteet ja digitaalisen mainonnan ammattislangi aiheuttaa usein päänvaivaa. Osa termeistä on englanniksi, osasta käytetään suomennosta ja eri työkalujen nimitykset vaihtelevat välillä käyttäjän mukaan.

Ohessa on yleisiä termejä, joihin törmäämmme digitaalisen mainonnan ja hankkeiden parissa.

Lue lisää >>

Kotimaisen median ja kaupan murros ja mahdollisuus

Kaupan ja kotimaisen median rakenteet ja toimintamallit ovat muuttuneet, ja edelleen muuttumassa.

Mainonnan valtasuhteet ovat digitalisoitumisen myötä heittäneet häränpyllyä. Perinteiset kotimaiset suurimmat mediat ovat nykyään usean mainostajan mielestä taktisia kohderyhmiä tai lokaaleja vaihtoehtoja kansainvälisten jättien rinnalla. Kun Ohjelmallisen ostamisen suosion kasvu jatkuu, vähentää se

Lue lisää >>

Millaisia tarpeita sinulla on? Juttelemme mielellämme lisää digitaalisesta näkyvyydestä, jolla voit tehdä hyvää tulosta.